Korisni savjeti za dobar san

Nedostatak sna može itekako da utiče na zdravlje, a samo jedna noć nemirnog sna dovoljna je da ugrozi raspoloženje i kondiciju.

Postoji mnogo načina kojim možete popraviti vaše navike spavanja.

Ovo su neki od njih:

– Što se mrak više približava, postepeno prigušite svjetla u stanu, kako biste napravili opuštajuće okruženje, koje je podnošljivije za oči.

– Održavajte temperaturu sobe između 16 i 18 stepeni i provjetravajte. Rasklonite nabacane stvari iz postorije, kutije, knjige, odjeću…

– Prigušeni i meki tonovi u prostoru, svjetlo plave i krem nijanase stvaraju mirniju atmosferu, za razliku od svijetlih i stimulativnih boja, kao što su crvena i narandžasta.

– Alkohol, šećer i kofein treba izbjegavati kasno uveče, pošto uznemiravaju san i održavaju budnost.

– Isto važi i za mobilni telefon, laptop i televizor. Isključite ih i nedozvolite da vaša spavaća soba postane produžetak dnevne sobe ili kancelarije. Umjesto toga, na kraju dana napravite toplu kupku, obogaćenu uljem, da biste se opustili pred spavanje.

– Potrudite se, ukoliko je to moguće, da vam odlazak na spavanje i jutarnje buđenje svakoga dana budu u isto vrijeme.